Nu är dä Lov

Paulina

Lovet har börjat! Så jag tänkte att jag skulle slänga upp ett inlägg här i bloggen nu när jag har så mycket tid…
Jag är fett taggad på livet och har det verkligen jättebra här! Jag känner mig verkligen super fokuserad och motiverad.

Den här veckan fick vi besök och fick dansa lite jazz. DET VA SÅ JÄVLA FETT!! Fan va svetten ba rann, rakt in i ögonen…aj, men ändå så nice. Vi pratade faktiskt om det, hur vi som svettas mycket har en helt annan syn på svett än vad andra människor har. När andra svettas så tänker dom typ – usch va svettigt! , men vi tänker typ – FAN VA NICE! haha… 

Idag har jag bara chillat framför datorn, druckigt te och kollat på dokumentärer.  Nu under lovet ska jag göra lite research på olika utbilningar och sådär… måste ju veta vart jag vill gå sen och börja förbereda mig inför alla auditions. Annars ska jag väll träffa lite folk, gå på teater, läsa böcker, åka in till Stockholm och träffa mysiga människor. Imorgon ska jag på en dans klass i Örebro. Taggad! 

Jag ska sätta ihop ett tränings schema och kost schema sen också och göra November till den köttigaste månaden någonsinn och verkligen svettas mer än någonsin! Räknar med grov träningsverk. 

Typ allt jag tänker på nu för tiden är dans, musik, olika ideer till koreografier och hur jag ska förbättra min teknik. Jag typ ser världen genom en koreografisk lins. Potential överallt. Känner mig typ extra kreativ. FETT NICE!

Leave a Reply

