Tiden går fort

Paulina

JA, tiden går otroligt fort. Försöker dra ut på tiden och ba njuta av att jag lever för de gör jag ju. Lever.

Äter godis. Gött!

Hade en as bra tur-dag idag på fredag den 13:e.
Såg till och med en stjärna falla och fick gratis lussebullar. Nom nom…
Har köpt på mig lite wasabi ärtor och torkade sjögräs snacks. 
Hittade ett par as feta byxor på Myrorna för 65 kr och gissa vad… DOM ÄR VITA!
Jag hatar ju att bära vitt… hmm.. I guess I’ve changed? Ah, de har jag ju. Massor.
BRA!! (klapp på axeln) De va ju de jag skulle göra det här året, de va typ mitt mål. Att förändra, förnya och försöka förbättra.
Wiiihiii ^^

Leave a Reply

