Julen är gjord

Paulina

Julen är gjord och det känns bra, nu kan jag typ pusta ut haha, blev lite stressigt där på slutet med allt.
En sak som jag sa till mig själv var att jag inte skulle köpa julklappar i år, men de gjorde jag ändå ^^

(Nästa år blir de inga julklappar och definitvit massor med julkort för de e mycket finare och roligare.)
Inte för att jag inte upskattar julklappar, de gör jag verkligen blev jätte glad för allt jag fick men jag känner mig alltid lite ovärdig och äcklig när jag sitter där och öppnar paket. Fick min absoluta favorit parfym och lite present kort så jag är super nöjd, nästa år ska jag bara tala om för alla att det blir julklappsfritt för min de och så ska jag typ julbaka massor istället och pynta som fan. MEN för i år så, TACK SÅ JÄTTE MYCKET!

En annan sak som jag upptäckte med julen i år var att alla va fett trötta haha, till och med jag själv kände mig sjukt trött även fast jag gjort mitt bästa för att behålla Julstämmningen som jag samlat på mig hemma. Jag vet inte om de va för att det inte va nån snö eller om de va för att de inte fanns en enda tomte upsatt hos päronen men det va fan svårt att inte tappa julstämmningen haha. Som tur va så hade min morfar typ 10000 tomtar och massor mä julpynt i hela huset och så bjöd dom (mormor & morfar) på fetaste julbordet med massa vegetariska alternativ, å de va super smarrigt!! 😀 

Allt som allt så va de en bra jul.

Leave a Reply

