2014

Paulina

Mina planer för det här nya året är att vara så produktiv jag kan.

Jag ska UTMANA mig själv, JOBBA HÅRT för att bli bättre på alla plan men främst bli en bättre dansare, SLÄPPA TAGET om saker jag inte kan göra något åt, VARA ÄRLIG med mig själv, BLI POSITIV i hur jag tänker och hur jag pratar med mig själv och andra, ACCEPTERA allt och då även mig själv. Eftersom jag lärt mig så mycket om mig förra året så måste jag acceptera det också. Som de faktum att jag är sjukt introvert och älskar att vara ensam. Eller att jag har höga standards och krav på allt. Att jag älskar att gå upp tidigt. MEN att veta om att saker är som dom är och att acceptera det är två helt olika saker. Dessutom tar sånna saker tid. Men om man vet att man måste jobba på det så har man ju ändå kommit en bit.

Åh nu skriver jag bara massa flum tankar…

Men poängen med det här inlägget är väll bara att jag vill att 2014 ska bli ett fett bra år och att jag tänker se till att det kommer hända saker. Tänker absolut ta tag i saker istället för att skjuta upp dem, och jag tänker inte slösa mer tid på att grubbla utan i år vill jag agera mera.

Nytt år nya möjligheter.

Leave a Reply

