Snaggen

Paulina

Ja nu har jag äntligen klippt mig och det känns sjukt jävla underbart om jag får säga så… Vilket jag absolut får eftersom det är min blogg.  Mitt huvud. Jag tycker att alla borde testa den här frisyren, de e sjukt fräscht och skönt och perfekt och, skrevjag skönt!?  Dessutom har jag fått jättemycket fina komplimanger så det är ju roligt ^^ jag som ääälskar komplimanger! Blir glad. (och lite nervös.)

Det här är ju typ ett lite stereotypiskt blogginlägg men, what ever!
Nej jag är inte galen. (kan ju diskuteras)
Nej jag är inte lesbisk. (inte för att det skulle va nått fel med det)
Nej jag går inte igenom en kris. (just nu iaf)
Nej jag är inte sjuk.

Varför får alla för sig sånt här när allt jag gjort är att klippa mig lite grann… Det känns lite efterhängset att tänka så, de är ju 2014 nu!
Men det är ju så i vårat samhälle, i den här världen. Så fort man gör någonting som inte förväntas av en eller som passar den ’’normala’’ formen som vi slaviskt ska följa så blir folk förvirrade och lite upprörda.

Nu råkar det vara så att hela jag är ganska onormal och passar typ inte någon mall så… egentligen kan man ju nästan säga att man skulle kunnat förvänta sig det här av mig.  😉

Jag skiter ju fullständigt i hur detta ser ut rent utseende mässigt.  Jag klippte mig mest för att jag var less på att alltid störa mig på mitt hår, för att jag blev lite nyfiken på hur mitt huvud såg ut och för att jag blev lite lat och inte orkade ’’fixa’’ håret jämt ehehee….Men nu råkade ju detta se väldigt bra ut på mig så det är ju en bonus. 

Att detta skulle påverka min personlighet… ja det är klart det gör. Det gör det väll alltid när man klipper sig. Det känns lixom nytt och fräscht.  SKÖNT! Men jag har inte blivit en annan människa. Det är bara en känsla man får då man uppdaterar sitt utseende eller gör en förändring i livet. Man känner sig som en ny människa men man e ju fortfarande sig själv.

Ja, sammanfattningsvis så kan jag ju säga att jag absolut inte kommer ångra mig, och jag skiter i att det tar lång tid att spara ut. Jag älskar mitt lilla runda huvud och detta förblir mitt bästa beslut det här året!
HÄR kommer lite bilder med affro och snagg:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

 

 

2 thoughts on “Snaggen

Leave a Reply

