Vårterminen

Paulina

Vårterminen 2014 här på Kävesta.
JA den ska bli bra den!

Såhär tänker jag.
För att göra detta till den mest produktiva terminen någonsin så ska jag limitera min tid med internet till helger och om jag ska använda det på vardagar så är det max 1 timme på kvällen och då i huvudsak för att betala räkningar, kolla mailen och blogga, eller kolla på dansklipp.

Jag ska gå upp snor tidigt och se till att jag verkligen utnyttjar danssalen till 100%. Typ börja varje dag med yoga eller nått.

Jag ska skriva upp allt som jag ska öva på efter varje lektion så jag har lite koll och sen ska jag verkligen öva på det som jag är dålig på istället för att alltid öva på det som jag är bäst på.

Jag ska stretcha as mycket. FAN VA VIG JAG SKA BLI!

Jag ska aldrig skjuta upp någonting! Jag ska ta tag i allt på en gång och varje gång jag tänker att jag kan göra det sen så ska jag ba göra det. BA GÖRT lixom.

Den sista grejen till en super effektiv termin är att jag ska hålla mitt rum städat. Jag har nämligen märkt att om mitt rum är rent så ger det mig energi till att vara produktiv. När det är stökigt blir jag på dåligt humör och fett o taggad på livet.

Detta är ju dock inga super strikta regler utan mer typ riktlinjer hehe… Det funkar bäst så har jag märkt!
Tagga vårterminen nu rå!!! TAGGA!

, Paulina

Leave a Reply

