Ta hand om kroppen shoppen

Paulina

Var på The Body Shop I Fredags och köpte lite go prylar och så fick jag en ansiktsmask  på köpet som jag ännu inte testat men den ska visst värma upp hela ansiktet och öppna upp porerna. SPÄNNANDE! Jag köpte en återfuktande kräm till ansiktet och face wipes, dessa innehåller båda E-Vitamin som är bra för huden och återuppbyggnad av cellerna om jag inte minns fel. Sen köpte jag mig en scrub och en Bodybutter med doft av MANGO! LUKTAR SÅ SJUKT GOTT! Dessutom köpte jag en till mask fast den e mer återfuktande och sådär. Ska testa allt och blogga om ansiktsmasken sen. 🙂

Image

Leave a Reply

