Aj, Ahh

Paulina

IGÅR hade vi två stycken gästlärare på besök hos oss här på kävesta. Linn Ragnarsson som körde en flying low klass med oss på morgonen och sen Philip Berlin som hade modernt med oss. Fan vad inspirerad jag blev och jag vill typ ta fler klasser för dom båda två! Sen på eftermiddagen hade vi båda två i partnering och fy satan va läskigt de va. Som jag skrivit tidigare, tycker jag att det är läskigt med olika typer av sammarbeten med andra människor. Läskigt men också helt jävla fantastiskt. Det var verkligen as kul, hela dagen var jätteinspirerande och rolig. Jag tycker att man får ut så mycket av att gå på olika klasser och workshops. Det ska jag göra massor av i sommar och resten av livet. JA!
Dock är jag lite besviken på mig själv, men det är jag jämt så de gör inget. Nästa gång får jag köra lite mer och fråga lite mer och va mer på helt enkelt. 

IDAG känns det som min höger- arm är död. Sjukt mycket träningsverk asså, alla i min klass har också träningsverk så varje gång någon reser sig från golvet så hör man bara aj. Sen är de ju ganska skönt med träningsverk också för då vet man att man har jobbat. 

Annars så har jag haft en riktigt dålig dans-dag idag. Har inte kunnat koncentrera mig på någonting och var super trött i låren. Har slutat överkonsumera kaffe också så min hjärna e lite lull. Det viktigaste man kan göra när man har en dålig dag är att inte låta den dagen påverka resten av kvällen för då är man på dåligt humör när man går och lägger sig och när man vaknar och så förstör man hela veckan. Det bästa är att skriva ner exakt vad som var dåligt och sen göra allt bättre dagen efter. Tex: ”Idag kunde jag inte göra en enda ordentlig armhävning” (dåligt exempel men what ever) Så gör man 10 as bra armhävningar dagen efter så känner man sig så jävla mycket bättre!


Leave a Reply

