Mera Söndag

Paulina

Jag är beroende av torkade aprikoser, de e helt sjukt! Jag ba trycker… nom nom noomm

Just nu sitter jag och skjuter upp att skriva mitt Cv, så duktigt av mig! Jarå… skrev jag inte nått om att sluta skjuta upp saker?, jo. 
Men aprikoser är mycket godare än ett Cv.
Mycket godare.

Annars så har jag tagit en prommenad, käkat en kungligt god sallad, sjungit i danssalen, densat i danssalen och tvättat.
Så jag har ju ändå varit hyfsat produktiv denna söndag ändå ^^

Är de bara jag som typ säckar ihop totalt på söndagar och inte får något gjort? Söndagsjävel. 

Leave a Reply

