Söndagar är lite sega

Paulina

Tuggade på ett granatäpple igår och efter minuter av filosoferande kom jag fram till att granatäpplen är jättegoda.
Jag har även kommit fram till att det verkar vara värsta svårt att få tag i en fisks-skål i det här landet.

Annars så var vi på Öppethus på DOCH och på en dansföreställning av Knut Kvarnström i fredags. DET var as FETT! 
Nu vill jag verkligen gå på doch efter att ha pratat med dom och sett lite av vad dom håller på med där. Allt var bra där, Lokalerna, människorna, stämmningen och lärarna. ALLT är bra. Jag vill komma in. Tänk om jag inte kommer in. Tänk om jag kommer in.
Ska skriva klart och fylla i alla papper och sckika in allt imorgon. 

För övrigt så håller vi på med ett projekt i skolan då vi ska göra en liten koreografi och det går ganska bra. Vi e typ nästan klara. Jättebra.

Leave a Reply

