ÄNTLIGEN SPORT-LOV

Paulina

Nu är produktionsveckan över och lovet har börjat. Snacka om stressig vecka! Men det har vart en lärorik och bra upplevelse. Det ska bli så skönt med lov nu, altså jag brukar inte tycka om lov men nu är jag verkligen taggad. Jag vill baka, bada bubbelbad, gå på en yoga klass, ta promenader, umgås med min syster och fina vänner och öva massa sång. Jag har lixom inte haft tid med musikal- förberedelser eller danssolo nu under februari så jag måste verkligen ta tag i det. 

På tal om dansssolo… audition… danhögskolan! Jag fick ett mail där det stog att jag glömt att sckika in en bilaga till dom och nu är jag super nojjig över att jag inte kommer få söka dit… ahhh panik! 
Men det löser sig nog på nått sätt. Vill bara inte att det ska bli massa strul och att jag inte kommer få söka i år. Dom har ju bara audition varannat år.

Nä nu måste jag packa lite… JAG HATAR ATT PACKA -_-

Xoxo gosipgirl

Leave a Reply

