Sportlov dag sex

Paulina

Jag har ett as bra sportlov, sovmorgon varje dag, massa dans-partyn och kaffe. 
Nu ska jag till stockholm! KUL!
Jag funderar alltid så mycket när jag har lov, och en sak som jag kommit fram till nu är att jag vill resa och se världen lite mer. Där jag bor (mitt ute i ingenstans) finns det lixom typ ingenting så jag har värsta suget efter äventyr nu. Jag vill verkligen uppleva så mycket jag kan och inte fastna i nån vardagsrutin. Jag vill ha fredag varje dag. 

Leave a Reply

