Att våga satsa och lita på sin egna formåga – lättare sagt än gjort.

Paulina

Alla dessa tankar som cirukelarar i skallen. Tänk om jag inte kommer in. Tänk om jag inte söker och ångrar mig sen. Tänk om jag inte kommer in någon stans. Vad gör jag då? Jag måste komma in.

Måste göra ett solo. 
Måste fixa musik.
Måste fylla i och sckika in alla papper.

Fan va kul det är att dansa. Jag måste dansa. Dansa mer.

Nu är jag trött. Har träningsverk. Skönt.

Och precis när jag ska somna så börjar det om igen. Tänk om jag inte kommer in. Jag måste komma in.
KUL LIV.

Nä, jag vill inte verka bitter. Jag är superglad och positiv och motiverad just nu. Men de är klart att jag tvivlar på att jag faktiskt kommer klara av dethär med alla sökningar. Jag vill verkligen komma in på DOCH. Om jag inte kommer in vet jag inte vad jag gör. Jag måste komma in helt enklet. Jag måste se till att jag kommer in där. Challenge Accepted.

Leave a Reply

