Roligt med e-mail

Paulina

17:e mars är det sökning till DOCH som gäller. Då söker jag till pedagogutbildningarna och sen 20:e mars söker jag dansutbildningen.
Spännande, spännande. Som jag skrivit förut så måste jag komma in.

Så… nu ska jag strax gå och göra klart mitt solo och öva lite hopp. 

Jag har suttit och koreograferat massor till våran slutproduktion också. Så pepp på att få leka koreograf och se hur min vision blir verklighet. Så nice! YEAH!
TAGGADPÅLIVETFÖRDETÄRVÅÅÅÅÅRNU!!

Leave a Reply

