Nu sitter jag här, Lördag morgon och dricker ett jättegott svart te som heter Asian fruits. Var helt körd i huvudet igår efter audition-veckan och sov hur gott som helst. Jag tyckte improvisationen gick jättebra när jag sökte modern dans och modern dans pedagog. Det känndes mindre bra när jag sökte jazz pedagog men då kändes klasserna bättre. Vi får typ veta nästa vecka om vi går vidare och jag hoppas ju såklart på att all i min klass ska gå vidare för det skulle va så tråkigt om typ alla gick vidare utom en. Själv känner jag nog att jag har en 30% chans å gå vidare och om jag inte gör det så känns det okej men inte helt bra lixom. Usch,.. jag tycker verkligen inte om att vänta. 

Alla klasser vi hade och alla lärare vi träffade var sjukt bra och jag åkte tillbaka till Örebro med så mycket inspiration att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Vill verkligen kunna jobba med dans, mer än jag någonsinn velat någonting annat! Jo, å så vill jag ju åka till Syd- Korea.

Paulina

Leave a Reply

