Emotional

Paulina

Jag såg precis en video som fick mig att börja gråta på riktigt. Ful-gråta. Har inte blivit så berörd på väldigt länge. Vi måste verkligen ta vara på livet och den tid vi har. Man vet aldrig när livet tar slut och att inte leva varje sekund till fullo är absolut det största misstaget vi kan göra. Jag älskar livet och att jag är så priviligerad att kunna dansa varje dag och göra det jag älskar. Shit, nu gråter jag igen. 
Jag har så fina vänner och jag älskar dom allihopa. Fan vad jag vill att dom ska va lyckliga. Ni vet vilka ni är och ni betyder så mycket. Jag älskar er. Jag behöver er. Om ni behöver mig så tveka inte, de e bara att ni ringer eller skriver. Kärlek. Ni är så starka.

Inspirerad, jag ska skapa nått fint nu. 

Le mycket och kramas mycket. Säg att du älskar dom du älskar och ta dem inte för givet.

Leave a Reply

