Det känns bra

Paulina

Allting inspirerar mig.
Jag vaknade klockan 6 imorse av fågelkvitter, solsken och frostigt gräs. Blev inspirerad.

Jag fick precis veta igår att jag inte gick vidare på dans utbildingen på Dans och cirkushögskolan. Det gör inget. Jag fick ju ut så mycket av att gå på audition ändå. Jag kanske kommer in på Jazz pedagog linjen. Hoppas. Om inte så kommer jag in någon annan stans! Jag måste komma in. Altså, jag är glad om jag får fortsätta dansa och utvecklas nästa termin också. Det här året har varit så bra för mig och jag vill verkligen fortsätta i samma riktning och utmana mig själv. Jag vill inte att det ska ta slut bara sådär lixom.

Min koreografi är kul. Mitt solo känns bra. Allt är kul och bra. Har lite (ganska) ont i höften ikväl bara…
men jag har i alla fall en höft!!

Jag dricker te. Det heter Bedtime, är ganska gott och man blir lite trött av det. 
Har precis betalat räkningen och det blir man också trött av.
Trött. 
Jag är trött och glad just nu och det känns bra.

Leave a Reply

