Liten uppdatering bara

Paulina

Idag skiner solen och jag är jätteglad så det var ju en perfekt dag att få reda på att jag ej är behörig till danshögskolan. Bättre lycka nästa gång (om 2 år).
Men de gör inget. Jag är glad ändå. För solen skiner ju som sagt och dessutom had jag lite på känn att jag inte skulle gå vidare eftersom det bara var improvisationen som gick bra. 
Jag får satsa på dom andra skolorna jag söker helt enkelt. Bara jag får dansa vidare och utvecklas så är jag glad. 
En sak som är säker är att jag absolut inte har gett upp på min ”dröm”. (varning för ost)

 

Leave a Reply

