Nu känns det bra.
Nu har jag massor av planer. Ska söka 5 utbildningar inom dans. Annars ska jag göra någonting yoga-relaterat eller åka till New york och dansa. I sommar ska jag träna, göra konstprojekt, dansa och ha de gött.

Om inget av det här händer så tänker jag plugga Koreanska i Syd Korea och utbilda mig till makeup- artist, eller åka till Berlin/London utan planer och ba se vad som händer. Detta är dock bara min plan B.
Jag brukar inte hålla på med plan B’s men tänkte att det kunde va bra att ha någonting att göra ifall allt skiter sig.

Just nu satsar jag stenhårt på min Plan A i alla fall och jag måste komma in någonstans. Jag vägrar ta misslyckas lixom. det bara är så.

Solen skiner. Jag smakade B&J’s nya greek yoghurt glass och den va stört god! herreguuud… Annars är jag sjukt fattig eftersom jag verkar vara fullkomligt inkompetent när det kommer till att spara pengar. Jag har haft ont i huvudet och varit TPL hela veckan och inte utnyttjat danssalen och det skäms jag för. Jag skäms för ganska mycket faktiskt. Jag är för konstig för mig själv. Det är som att jag försöker fly från mig själv varannan vecka och när jag inte är på flykt så är jag så glad, taggad och stolt att jag knapt har plats med all positiv energi och det känns som jag ska explodera. KAOS.
Men de blir så när man försöker va avslappnad, leva i nuet och inte bry sig så mycket när man egentligen är lite stressad, filosofisk och konstig.

Jag längtar efter stockholm och känner mig lite iaktagen.

Jag har för stora krav på mig själv, men det har väll alla, eller?

Paulina

Leave a Reply

