Den här dagen har varit jättebra! En bra måndag. Jag har vart glad idag och svettats hela dagen. Asså verkligen svettats, va som ett svett-vattenfall. Jag har också upptäckt massor mä nya saker. Även fast det regnat idag så har jag känt mig som en sol. Har lyssnat på as bra musik hela dagen, varit lite kreativ och målat lite. Jag har samlat ihop massa positiv energi som jag ska bjuda på hela veckan. Den här veckan förresten… den kommer bli grym. Vi har massa skoj på G hehe… KULT!

Jag har nästan längtat efter regn. Konstigt va!? jag tror jag tycker om när det regnar… det ända jag inte gillar är maskarna. FY FAN.!

Jag har fastnat för Top model Sverige. Jag vill att Jennifer eller Michael ska vinna! Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om varför jag tycker att Jennifer är helt fantastisk. Men det tänker jag inte göra nu.
Nu ska jag dricka vatten och lyssna på Dj Grumble och strax ska jag och alla andra pensionärer här kolla på Halv åtta hos mig. För så  crazy är vi.

PEACE!

Paulina

Leave a Reply

