Sitter på tåget och äter naturgodis. Påsklovet har börjat.
Egentligen känner jag inte att jag har tid med påsklov just nu eftersom jag håller på å hitta massa saker i dansen som jag vill utforska och jag har en hel del koreografi business att ta itu med. Dessutom har jag inte gjort nått solo och jag ska visa ett solo imorgon på min audition till folkhögskolan i härnösand. Känns bra. Ironi.

Idag har vi typ pratat om massor av saker hela dagen eftersom vi bara va tre i min klass här. Vi hade lite modernt/improvisation med Toby och vi rullade på bollar. KUL! Sen hade jag lite individuell coachning med honom och det känns så bra att prata med Toby för han förstår mig jättebra. Jag behöver lixom inte säga så mycket, men han förstår ändå. Så vi kom fram till massa bra saker.

Den här dagen har verkligen varit jättekonstig. Jätte bra och lite jobbig och sjukt givande. Jag åker tillbaka till kävesta på fredag tror jag. Det e bra för jag måste jobba på massa saker. Jag vill bara dansa. 

På lovet ska jag stretcha, springa, cykla, sova, sjunga och laga as god mat. Samt träffa några fina vänner. 

Paulina

Leave a Reply

