Audition i Stockholm 12:e april

Paulina

Igår gjorde jag en audition till folkhögskolan i härnösand och det var hur roligt som helst. Vi va typ 7 personer i en liten danssal och man fick knappt plats men shit va kul det va. Svetten rann! Danielle har ett helt fantastiskt rörelsesätt och det var en helt ny grej för mig. Riktigt kul och intressant. Jag tycker att min audition gick både bra och dåligt, det var ju en helt annan stil än jag är van vid och mycket hopp. Hopp är inte min starkaste sida, men de va bra för mig tyckte jag och det känndes ändå mer bra än dåligt. Improvisationen var kul men jag kände mig inte helt närvarande. Jag hade lite panik typ. Jag va så trött när jag kom hem efter efterosm jag vart uppe sen halv 6 och sådär. HELA DAGEN VAR HELT FANTASTISK.

Leave a Reply

