Tack, GreenPeace

Paulina

Ja, jag är impulsiv. Jag kan inte planera saker långt i förväg för då händer det inte. Jag trivs bäst när jag gör hastiga beslut och när jag inte planerar någonting. De är det mest naturliga för mig.

Bokade precis en flygbiljett till London två dagar efter min födelsedag. Känns så jävla bra. Då hinner jag sörja min ungdomlighet och sen fira en av mina finaste vänner i London eftersom hon fyller år precis då. DET KÄNNS AS FETT. Det här är bara möjligt för att jag fick tillbaka pengar på skatten och för att jag gick med i GreenPeace igår. 
Det kanske låter konstigt men de är fullkommligt logiskt. För nu har jag blivit sparsam med mina pengar efterosm jag tänker på GreenPeace. Regnskogen, Isbjörnarna. Bara de att jag tänker på dessa saker gör att jag tänker efter innan jag köper någonting. Om jag inte orkar kolla upp vart plagget kommer ifrån osv, så skiter jag helt enkelt i att köpa det. Bra va. Pratade med min syster i telefonen också och blev så sjukt sugen på att resa och göra någonting spontant. Så nu jävlar skiter jag i om jag måste äta havregryn resten av mitt liv för de är fan värt det. Så länge de är ekologiska. Fairtrade. Närodlade. osv…

Leave a Reply

