Påsklovs lördag – Njuter av påsklovet

Paulina

Idag har jag varit ute med min mor och njutit av livet. 
Så skönt å ba ta de lungt, äta godis och dricka kaffe. Jag har också kommit fram till massor med saker som jag grubblat mycket på och det känns också bra. Bra påsklov helt enkelt.
Jag är så stolt över migsjälv, att jag inte spenderat massor med onödiga pengar det här lovet. Klapp på axeln.
Ikväll ska jag ta ettt bad, göra en mask till mitt anzikt och njuta ännu mer av livet.  Så nice.
Jag ska nog se Hunger games : Catching fire en gång till (har sett den 7 x senaste veckan) ikväll men det kan hända att jag kollar på Harry P istället. Ja de blir min stillsamma lördag. Nästa helg är det massor av grejer som händer och tisdagen efter de drar jag till London. TAGGAD på LIVET. Med stor T.

Skål!

Leave a Reply

