Emo onsdag

Paulina

Här sitter jag, och är  pollenallergisk men med ett stor leende på läpparna. För att jag är så stolt över min fina klass. Hela 7 stycken lyckade komma in på Dans och cirkushögskolan i stockholm! Vi har skrikit ch skrattat och vissa har till och med gråtit.

Snacka om emmotionell dag, haha 🙂 Dom kommer hänga i stockholm i höst och dansa. SÅ NICE!

Sen har vi varit på ett as coolt ställe och repat hela dagen. Ett gammalt stort tingshus med slitna golv och skumma gubbar i guldiga ramar. DET var FANTASTISKT. Jag älskar ju sånt. 
Nu är jag trött och luktar svett. 
Grattis.

Leave a Reply

