London – del 3

Adventure time, Paulina

Den här dagen åkte vi tunnelbana för första gången eftersom strejken äntligen va över. Det stod en as cool kontrabas snubbe utanför och spelade as coolt. Vi åkte in till Camden town för att shoppa lite. En gubbe spelade klassik musik i bilen med fönstret nere som om han blastade värsta feta musiken. Haha det var kul. Camden var ju fullt av nice folk och jag hittade en as fet skinn jacka där i en liten vintage butik. Vi käkade as god karibisk mat också. Sen började det regna och vi beslöt oss för att åka in till picadilly och gå runt i china town lite i regnet haha. Vi gick förbi en ny öppnad benefit make up butik där det stod en barbershop kör utanför som va s bra och dom körde på en lite pinupp stil. Vi irrade omkring lite efterom vi inte visste vart vi vile käka men tillslut övertalade jag mina vänner att käka koreanskt med mig. Jag åt ramenbokki och fy satan va gott de va! Sen käkade vi frozen yoghurt på Snog och drog hem å sov. Jag va lite opepp den här vällen pga regnet.

Morgonen därpå åkte vi snor tidigt ifrån vårt hostel till flygplatsen och allt var frid och fröjd tills vi missade vårt flyg.

Hahaaha, ja sååå kan det gå. Det slutade med att jag betalade 3000 kr för att kunna ta mig hem medan mina vänner va kvar i London några dagar till eftersom att det var billigare att flyga då.
Ångrar jag mig? lite kankse… men jag blev as sjuk sen så de kanske va tur ändå att jag komm hem. hade varit lagom o nice att glida runt med bihåleinflammation i England lixom.

Jag kan typ inte förklara varför den här resan va så bra. Jag kände mig så jävla fri bara, och det är sjukt viktigt för mig. Det är ju många saker som inte går att skriva om utan som man måste uppleva på plats för å förstå och jag har säkert redan glömt en hel del. Jag älskar London och alla människor som bor där. Det finns så mycket att se, så många att träffa och man är verkligen aldrig uttråkad i en stad som denna. Helt fantastiskt kul har jag haft det.

Leave a Reply

