Lite funderingar en tisdag

Paulina

Dricker kaffe och fyller i min ansökningsgrej till Balettakademien… som jag har skjutit upp… i 8 månader…
Ska göra lite pilates/yoga sen och spela gitarr för första gången på ett helt år. Vi får väll se hur det går. 
Sen ska jag göra egen musli och umgås med min lillasyster som fortfarande ligger och sover fast klockan är halv tolv ihihihih, själv har jag vart uppe sen 7! #morgonpigg

JO å sen har jag ju funderat på det här med Youtube, för massa (typ 7) människor säger att jag borde göra det eftersom jag alltid har så mycket konstigheter för mig. Sen har jag en hel del att säga och tycka till om jämt så folk tycker att jag borde göra videos. Altså, jag har alltid tyckt att det varit kul, ända sen jag va as lite har jag älskat att göra små videos, skriva berättelser, gjort små pjäser etc… Jag är en sådan person som tycker om at hitta på och skapa. Jag har dock aldrig haft själförtoendet för å kunna bjuda på allt jag skapar. Inte förrän nu, och jag kan inte tala om exakt vart det här själförtroendet kommer ifrån men nu känns det ändå som att det vore kul att lägga ut lite grejer och inte bara läskigt. Kan ju testa göra några videos å se hur det går. Jag kan dock ingenting om redigering och allt sånt. hehe ^^… To be continued.

Leave a Reply

