En lördagskväll i Juni

Adventure time, Paulina

God morgon.
God eftermiddag heter det ju såhär dags. Klockan är 15:00 och jag går upp först nu. Rullade in vid 6 igår så det kan va därför…

Hade en as grym kväll med lite parkhäng först som var hur trevligt som helst med as härlig musik och grejer. Sen en liten utgång på sommar där det var tjockt med folk och dom spelade min favvo-sommar-kött-låt och jag fuckade ur totalt! I was so turnt up. Dansade dock lite för hårt, så Idag kan jag inte röra mitt huvud för att min nacke är så öm och stel… Ja, jag är en tant.

Allt som allt var det en as trevlig kväll även fast alla drog mycket tidigare än vanligt. Stockholm är bäst. Mina vänner är fantastiska och livet är underbart.

Nu ska jag äta pasta och ligga stilla med nacken. Kanske ska kolla på Game of Thrones med syster sen.

PEACE.

Leave a Reply

