Ignorera det stökiga badrummet

Makeup, Pictures

Va på the Body Shop igår och väckte min begravda passion för make up. Testade lite mer naturligt smink än vad jag brukar köra på. Det blev fint, såg lite söt ut lixom O:) Det är lite rosa/corall och bronz/guldiga färger med en så naturlig bas som möjligt och väldit oplockade, naturliga ögonbryn. I like thick eyebrows.
Dessa bilder är när jag cyklat hem i regn/vind och är lite småsvettig men Oh well!, I don’t mind.
Mf 1 Makeup face Mf 2

3 thoughts on “Ignorera det stökiga badrummet

  1. God, din bas a perfekt! Asså, allvar.. Aldrig sett en så fin bas! ❤ Vad använder du för produkter för dina ögonbryn? :O
    Kolla in min blog! 😀

    1. TACK kära du!
      Jag använder bara en liten och ganska hård borste som är lite diagonalt klippt, med en matt mörkbrun skugga och fyller i mina bryn. Följer lixom den naturliga formen på dom. ❤

Leave a Reply

