Trött måndag

Paulina

Hade en sjukt mysig helg, fick mycket gjort och drog till stockholm för å träffa Nicole. Hon flyttar snart och det är helt sjukt hur mycket jag kommer sakna henne! Hon är så bra. Vi typ drack vin å hade det bra! 😀

Igår gjorde jag ju pankakor å lite såånt. Idag känner jag mig så sjukt trött och otaggad på allt. Skjuter upp allt jag borde göra och är sjukt oproduktiv. Måste typ städa mitt rum men…OCH mina favorit jeans håller på att gå sönder. (dom på bilden) Ahh, är så negativ idag. Inte nice. Jag behöver nog bara en dag för å chilla, typ ta ett bad och kolla på Coraline. Btw, senaste avsnittet av Game of Thrones var helt sjukt! SÅ BRAAAAA SERIE. Game of

One thought on “Trött måndag

Leave a Reply

