Inget märkvärdigt

Paulina

Den här veckan har gått jättefort! 
Har varit på dåligt humör och haft värsta problemen med min nacke… 😦
Sen har vädret varit helt stört också.

MEN nu känner jag att energin e på väg tillbaka… har en audition på måndag, eller egentligen två. Spännande men nu känner jag mig hyfsat nervös för att jag inte dansat sen maj och min nacke är sjukt stel. Ahh nevös men taggad.
Om jag inte kommer in så tänker jag ändå göra något amazing i höst. 

På senaste tiden har jag känt hur taggad jag är på att resa! Jag vill bara dra runt i världen och uppleva massa awesome grejer! Träffa fina människor och känna att jag lever.

Leave a Reply

