Det gick inte så bra

Paulina

Det gick inte så bra för mig på min audition. Jag var så nervös att hela kroppen skakade och jag kollade ner i marken hela tiden. Ibland glömmde jag bort att andas och så såg jag sjukt stel ut. Nä, jag gick inte vidare så jag kommer inte va i Stockholm I år som jag hade velat. Däremot börjar ett nytt äventyr för mig uppe i Härnösand där jag kommer dansa, bygga upp mitt självförtroende och bli jättestark.

Jag har typ hittat en liten 1:a som jag förhoppningsvis kommer få i augusti så jag är väldigt taggad! Jag ska kötta ett år och ge dansen allt jag har och sen förhoppningsvis kommer jag in på nån bra dansskola nästa år och om inte så kommer jag plugga mode i London och försöka inrikta mig mer på musik och mode. Oavsett vad som händer i framtidn så är jag redo för det nu och jag är så motiverad att jag nästan skrämmer mig själv. Jag vill bli as grym.
Om jag inriktar mig på mode, dans, musik eller nått annat random så välkommnar jag det med öppna armar och ett leende på läpparna för nu är jag helt 100% redo för att bli as grym.

Men andra ord så tar jag inte alla dessa nej som jag fått på alla auditions som någonting negativt som jag skulle kunna gjort. Jag skulle kunna påverkas av det på ett dåligt sätt och typ ge upp. Men jag väljer att se det som min morot. Nu vill jag verkligen komma in överallt bara för att bevisa för mig själv att jag visst kan och att jag visst är bra.

Leave a Reply

