Konstig

Paulina

Image
Altså jag är så konstig ibland att jag blir irriterad.
Brukar du också känna så ibland? Tänker att de vore så skönt om jag kunde va lite normal för en gångs skull. Fast å andra sidan, skulle det va jävligt tråkigt att vara normal.
Normal för mig betyder att man inte gör någonting som syns, hörs eller gör avtryck på något sätt. Tråkigt altså.
Allt som syns, hörs och påverkar är konstigt.

Hela världen/jorden är konstig. Det är bara ett påhitt, alltihop.
Men jag kan fortfarande känna ibland att jag önskar att jag kunde vara lite tråkig. Innerst inne är jag nog ganska stolt över hur konstig jag är eftersom jag åtminstone är ärlig då. Är mig själv.
JAG.

PEACE.

Leave a Reply

