En fredag full av festligheter

Paulina

Hade en as bra kväll igår. Massa mysiga samtal med fina vänner och festliga drinkar. Vi drog in till stan sen men visste inte vart vi skulle slutade med att vi hamnade på Harry B… men där tog kvällen slut vid halv 3 när jag insåg att jag inte vet hur man gör när man är social. Började bli lagom trött också så det var nog bäst att vi avslutade kvällen hyfsat tidigt ändå. Tog nattbussen hem och som vanligt tog den 4 ever… Kom fram till Uppsala vid halv 5 och väntade på bussen hem i n timme. Rullade in vid 6 tiden och la mitt huvud på kudden strax efter 7 nån gång. Vaknade klockan två och såg att solen sken, blev lycklig i själen och nu tvättar jag.

Mitt smink sitter alltid kvar på mitt face oavsett vad som händer så ser det ut som det är nysminkat. Alltid varit så och jag har ingen förklaring till detta märkliga fenomen. Här är en bild från 5 imorse, då jag sovit på nattbussen och vart ute hela kvällen.
DSC_0021

Jag hade en liten kråka som sällskap när jag väntade på bussen. Jaxxon heter han. Så ful så han blir söt ❤

DSC_0024

Leave a Reply

