EGO

Paulina, Pictures

photo_00086 photo_00090 photo_00091 photo_00087
Egobilder.
Ska ut och cykla en sväng med kameran, se om jag hittar nått kul å fota. De e ju sjukt fint väder ute idag så jag kan inte sitte inne hela dagen. Måste börja fota mer och dessutom måste jag åka förbi pappas trädgårds tjofräs eftersom jag lovat att jag ska vatna åt honom.

Det syns inte på bilderna så bra eftersom de e tagna med min laptop men jag har faktiskt vit eyeliner. Det är jättekonstigt. Men jag gillar det.

Leave a Reply

