Fjäril

Paulina, Story time

Jag har en sjukt skum fobi.
Jag hatar fjärilar. Är livrädd för dom små djuren fast dom har så otroligt vackra vingar. Är det en fjäril i samma rum som mig så måste jag gå därifrån. Det kryper på hela kroppen när jag ser dom och jag flyr i panik. Igår ramlade jag med cykeln och sitter med brutala blåmärken pga att jag såg en fjäril 1 meter framför mig.

Någonting måste göras!
Nä egentligen inte… jag lider ju inte av det. Det är ju inte som att jag bor i en fjärilsvärld. Det kan ju också va så att jag låtsas att jag inte lider av det som en försvarsmekanism mot att behöva utsätta mig för deras närvaro. Antagligen.

Leave a Reply

