Regn och för många ord

Paulina

Jag tycker om när det bara vräker ner tjockt med regn på sommaren. Som idag!
Det är fan bäst! Jag blir typ taggad på att göra massa saker då. Ska öppna alla fönster och göra lite yoga till ljudet av regnet och sen kanske göra lite hemgjord granola. Att läsa böcker, spela spel och kolla på film passar ju också jävligt bra när det regnar så det kommer jag säkert också syssla med.

Den här morgonen har jag suttit och kollat på finalen i skateboard big air, street och vert. Så jävla coolt, åhh vad jag önskar att jag hade börjat åka rullbräda när jag va 17. Hade en period då när jag va as taggad på det då men ingen annan va det och jag kände mig som värsta tönten så jag gav upp på det ganska snabbt. Jag tror också att hela grejen med att de e så få tjejer som ägnar sig åt det gör att man som tjej inte riktigt vågar sig ut. Ångrar mig nu för det skulle va sjukt jävla nice att kunna lite grejer nu. Även fast jag är sjukt gammal nu och sådär så tror jag ändå att jag ska börja glida runt på en bräda och kanske lära mig nått trick eller två. Det är ju trots allt ett grymt alternativ till att ta sig fram på gatorna ^^
Vill ju dock inte dra ut nu när det regnar O:)

En annan sak som jag har gjort den här morgonen är att kolla på lite ställen jag vill resa till i framtiden. Är verkligen taggad på Syd korea, Australien och Dubai. Jag vill nog åka runt i hela världen egentligen haha. Tror jag ska försöka få ihop lite cash till en redig tågluff nästa år och besöka lite festivaler eftersom jag inte kunnat göra det i år. Har ett sjukt festival sug just nu så det e lite tråkigt, hade varit fett att besöka emmaboda.

 

Leave a Reply

