Nagel party

Makeup

DSC_0030

Mycket festlig kombination för naglarna. ^^

One thought on “Nagel party

  1. Jag hade aldrig heller seglat innan jag träffade min pojkvän som i princip är uppvuxen på havet haha! Att jag dessutom tidigare haft fobi för allt som inneburit att befinna sig på djupt vatten gjorde att jag var huur rädd som helst i början men när jag väl gjort det ett par gånger så insåg jag hur oerhört avkopplande och kul det är! Så om du får möjlighet tycker jag helt klart att du ska testa på segling!!

    Hahaha ja men exakt! Att se fotboll själv är hur tråkigt som helst men är man några stycken och helst håller på olika lag så blir det betydligt mer liv och roligare! Kul att få kika in här på din blogg och få en liten inblick hur du har det nu för tiden! Kram på dig :)))

Leave a Reply

