Ännu en lat dag

Paulina

photo_00100(igår) Ligger och chillar galet i soffan efter en lång dag i stan med min syster och så hälsade jag på morfar på sjukhuset. Käkade typ 300 munkar och glass och en alldeles för god middag. Matkoma.

Har lyckats övertala min mamma och syster att börja kolla på Sherlock (tv-serien) mäd mig på kvällarna så nu håller jag på att kolla om allt från början. Det är intressant hur annorlunda man ser på saker när man ser det en andra gång.
Nä nu ska jag ut på en fet promenad och fixa lite saker.
PEACE.

Leave a Reply

