POW fakta.

Paulina

DSC_003410 saker om mig som inte så många vet om mig.

  1. Jag älskar stek-hett väder (30 + grader).
  2. En gång svimmade jag under en konsert, precis efter alla förband och missade början av det bandet jag va där för att se.
  3. Min favorit mat är sötpotatis.
  4. Brukade ha en piercing i läppen men nu finns där bara ett hål.
  5. Mina favorit barnprogram är Rugrats, Flapjack och Adventure time.
  6. Min favorit film är Coraline de flesta dagarna och Secret Window andra dagar.
  7. Jag är en riktig mes, rädd för allt.
  8. (Men) jag älskar att vara rädd och utmana mig själv.
  9. Jag hatar att öppna upp mig för människor.
  10. Jag älskar havet.

 

Leave a Reply

