Förkyld igen

Paulina

Jag har det bra, är dock förkyld igen och det känns mindre kul, är inte det så ofta så jag kan lixom inte hantera det så bra. Planen är att jag ska bli frisk imorgon eller absoult senastpå måndag så att jag kan kötta på alla awesome dansklasser som är inplanerade nästa vecka. Jag hoppas verkligen att jag slipper vara sjuk och missa klasser för jag hatar att missa saker, speciellt om det är dans- relaterat. Jag hade jävligt tur att jag bara var för- förkyld igår (fredags) på sista klassen med Israel Aloni. Hade jag missat det så hade jag gråtit. Helt seriöst. På tal om att gråta, shit vad jag har gråtit mycket på sistone. Såg ”The fault in our stars”  och ”Maleficent” och grät som en bäbis, grät någon gång för att jag va så glad över att jag får dansa så här mycket och jag kämpade för att hålla tillbaka tårarna flera gånger på Israels klasser för att jag va så glad att vara där och blev så inspirerad. Han är verkligen den coolaste människan jag träffat.

En annan grej som jag har upptäckt är att jag har tappat förmågan att kunna prata. Det går bara om någon frågar mig direkt eller om det är max 4 personer i samma rum. Det är inte för att jag är blyg eller nått utan de e för att min hjärna stängs av. Inga ord eller tankar kommer till mig och jag blir helt stum. Mycket märkligt.
Jag kommer lixom alltid på saker att säga när det är försent och stunden har passerat. Varför det är så förblir ett mysterium.

Ska snart gå med en fin vän och kolla på ”Let’s be cops” och vi är båda trötta och förkylda så det passar perfekt med bio en lördagkväll som denna. 
Kram på er!

Leave a Reply

