Morgonpigg på en helt annan nivå

Paulina

Idag vaknade jag klockan 05:03 och kunde absolut inte somna om så jag klev upp. Sitter och dricker kaffe nu och funderar över vad jag vill jobba på idag. VI har ju olika mål som vi jobbar med varje dag. Har rullat omkring på mitt golv och lyssnat på musik den här morgonen och upptäckt att den ena av mina högtalare är hemsökt eller nått. Låter som de bor ett litet djur där i. How do I cope with that? Jo, jag gör det jag gör bäst, ignorerar det totalt.

Har så mycket energi idag och känner mig jättebusig så den här dagen lär ju bli as rolig. Är as taggad!

Leave a Reply

