tröskeln till nått nytt

Paulina

SHIIIIT jag söker till DOCH på onsdag och torsdag! Tänk om det går as dåligt… eller tänk om det går jättebra!!

Jag vill ju inte åka ut direkt den här gången för jag vill ju gå där! Den skolan är ju min drömskola. Åker jag ut direkt så skulle mitt icke-existerande självförtroende må värre än dåligt. Det skulle bli som en bekräftelse på att jag inte utvecklats alls det här året, för det känns ju oftast så. Det suger. Samtidigt som jag känner att jag har förändrats jättemycket som person av att ha varit här. Vet dock inte om förändringen har gått i rätt riktning bara… Eller så har det gjort det men jag står på tröskeln till nått fantastiskt och det är därför allt känns skit nu.

För alla vet ju att man mår skit när man står på tröskeln till nått nytt.

Leave a Reply

