Hund

Paulina

Nu har jag tillbringat helgen med världens bästa hund och shit va gött vi har haft det! Hundar är fantastiska djur ❤ Vi har gosat och lekt och vart ute och jag har försökt lära honom ett trick men det gick skit dåligt hahaha.
Det ända dåliga med hundar är att dom luktar hund. Dom luktar ju inte äckligt men dom luktar ju inte gott heller, dom luktar helt enkelt hund och lite kött.
Å andra sidan så är allt annat så jävla bra med dom att det överväger ju hundlukten.
Jag vill ha en hund, men typ en tjock liten Pug. Dom ser typ ut som små grisar. Jag är ju typ allergisk så jag kan ju typ inte ha en hund 😦
Men jag älskar katter också (kanske till och med mer än hundar) så jag kan ju skaffa mig en ”naken” katt för en sån lär jag ju inte bli allergisk av O:) plus att jag tycker att dom är otroligt vackra.

Jag skulle ju också kunna tänka mig ha en kanin, fast dom tål jag inte heller…

Faaaan.

2 thoughts on “Hund

Leave a Reply

