Såhär ligger det till

Paulina

Såhär ligger det till, jag gick vidare till första urvalsprovet på DOCH (heja mig!!), så jag kommer göra audition där igen den 13:e april. Jag kräktes typ av lycka när jag fick veta att jag gått vidare! Tror inte ni förstår chocken som uppstod… O:)!. Jag ska även söka till balettakademien i Stockholm på onsdag (9:e) så hela mitt lov består av massa sökningar. Förutom solot så är jag as taggad på att göra audition, det blir kuul! Vad skulle jag annars göra på lovet lixom? Dansa är ju bääst!!

Jag har precis varit i Kempe (danssalen) och övat på mitt solo som gick skiiiiiiiiit dåligt. Asså jag gillar solot rent rörelsemässigt, det är jättefina rörelser men det är utförandet som suger. Verkligen jag har typ ingen kontroll på nånting… Kuuul. Men det gör inget för nu har jag ändå ett solo och det hade jag inte förra året. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att dom bryr sig om hur perfekt man kan göra allting utan det viktiga är ju känslan. Själen i solot.

Annars så ska jag åka hem till Uppsala idag och fira lite påsk (äta godis) och bada i päronens badkar. De är typ det ända jag har planerat, bada tills jag ser ut som ett skrynkligt russin! ❤ ❤

GLAD PÅSK

Leave a Reply

