It was epic

Paulina, Story time

Hade världens bästa fest hos mig i helgen, du skulle vart där! Började med att grilla ute där jag bor å de va as fett och sen tog Valtteri fram gitarren och spelade lite Nirvana och det lät så jävla bra! Solen sken, men tyvärr inte på oss eftersom husen lixom omslöt oss. Men de va fint ändå.

Bjöd hem lite fler fint folk och flyttade in festen till min lilla 22kvm lägenhet haha! Golvet var helt fullt av folk! Som ett pussel, eller typ tetris. Måste vart mins 20 pers… ca 1 kvm per person dårå… haha!

Det var helt fantastiskt men såklart glömde jag ta bilder. Hade lixom inte tid å fota, jag levde ju! Jag tror att det som gjorde festen så bra va att alla bara accepterade allt och mådde tillsammans. Mitt glas var alltid fullt. Alla som va där är så fina och jag ville bara kramas mä dom.  Musiken spelades till ca 5 på morgonen, jag däckade vid 4. Vaknade upp med världens finaste Paulina vid min sida. ❤

Den ängeln hjälpte mig att städa sen!! Men det va faktiskt inte så jävla farligt. Inget hade gått sönder och ingen hade gråtit. Ingen hade blivit bestulen på nått och ingen hade kräkts på mig. Så städningen gick jättebra.

It was epic.

Leave a Reply

