The latest news

Paulina

Hej bloggen! Nu kommer jag med riktigt goda nyheter…JAG KOM IN PÅ DOCH (dans och cirkushögskolan) I STOCKHOLM!! Blev så glad när jag fick veta det att jag nästan kräktes.

Nu börjar också det här Härnösands äventyret gå mot sitt slut. Flyttar härifrån typ den 25:e maj. Det är typ 3 veckor kvar bara… både sorgligt och kul på samma gång eftersom jag är sjukt taggad på sommaren och allt skoj jag ska hitta på då, men också väldigt ledsen över att jag kommer lämna världens bästa människor. Den här klassen och Danielle, det kommer bli så sorgligt och inte gå här med dom längre. Dani är ju den bästa lärare jag haft! Så otroligt ärlig och inspirerande. Men än är det inte slut!

Leave a Reply

