Snälla universum älska mig

Paulina

Jag börjar nu förstå paniken över hur viktigt det är för mig att hitta ett sommarjobb för jag vill ju på festival i sommar! Jag vill till USA och Sardinien. Jag vill göra så mycket grejer men kommer aldrig ha råd med nått om jag inte kirrar ett jobb asap.

Det råkar ju bara va så att de för jävla svårt för mig att hitta ett som jag kan söka för att jag

  1. inte har körkort
  2. har inte allas så mycket jobberfarenhet
  3. det finns inga dans jobb
  4. jag kan bara dansa

Nää… jag kan andra saker också men jag är ju inte speciellt bra på nånting annat. Jag är bra på att kramas. Men det finns inga sådana jobb.

De blir ju spännande å se om jag lyckas hitta nått jobb eller inte… Snälla universum älska mig och ge mig ett sommarjobb.
Peace.

Leave a Reply

