Gratis ögongodis

Paulina

Det satt en otroligt vacker man mitt emot mig på tåget hem idag. Jag ba: YEEEES FREE EYE CANDY!!!
Han va sååå fiin… hur kan man ens se ut så? Måste varit en utomjording… har en teori om att alla jättevackra människor kommer från en annan planet.
Annars så har den här dagen varit väldigt bra även fast jag har varit extremt okoncentrerad hela dagen och haft en liten ångestklump i magen. Vart kommer den ifrån? ibland kommer den fram och ba hej hej nu stör jag dig!! Jag skiter väll i den så länge den inte är ivägen för mycket eller för länge. Det blir nog bättre imorgon.

Hösten är ju här nu och det är min favoritårstid. Blir lycklig i själen av att titta ut genom fönstret eller av att veta att jag kan ha på mig jätte varma tjock tröjor eller halsdukar. Dessutom är det snart haloween, den dagen på året som det är fullt accepterat att va super freaky! ❤

Leave a Reply

