2 min och 20 dagar

Paulina, Story time

Tänk att 48 timmar kan kännas som 2 minuter och 20 dagar. Tänk att jag har blivit en såndär tönt nu som inte kan slute le smått för mig själv. Jag har blivit en sån som saknar någon som är helt fantastisk, som saknar att få lägga armarna om den kroppen och att tjuvlyssna på dom andetagen. Jag som absolut inte är sån, är sån nu. Det läskiga är ju att jag gillar det. Det känns bra, magiskt och helt galet. Men det bästa av allt är ju att jag vet att en vecka ändå går fort och att jag snart får se dom där fina ögonen igen.

Leave a Reply

